تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 12:01
کد خبر : 25933

راهکار مسدودسازی پیامک های تبلیغاتی

راهکار مسدودسازی پیامک های تبلیغاتی

روش کار با سامانه اینطور است که مشترک عصبانی از مزاحمتهای پیامکی می تواند شماره فرد ارسال کننده پیامک را به سامانه ۱۹۵…

مردم‌آزاری با فرستادن پیامک‌های تبلیغاتی آنقدر وسیع و آزاردهنده شده که وزارت ارتباطات سامانه جدیدی را برای شکایت از فرستنده این پیامک‌ها فعال کرده است.

بارها در سرویس مشکلات مردم، راهکارهای مسدودسازی پیامک های تبلیغاتی روی گوشی تلفن های همراه مورد بررسی قرار گرفته است.

وزارت ارتباطات اخیرا اعلام کرده یک سامانه پیامکی به شماره ۱۹۵ فعال شده و شهروندان با استفاده از این سامانه می توانند درباره پیامک‌های تبلیغاتی ارسال شده به مشترکان تلفن‌همراه شکایت کنند.

 

 

چطور از مزاحمان شکایت کنیم؟
روش کار با سامانه اینطور است که مشترک عصبانی از مزاحمتهای پیامکی می تواند شماره فرد ارسال کننده پیامک را به سامانه ۱۹۵ ارسال کند که این پیامک ارسالی کاملا رایگان است و برای مشترک هیچ هزینه‌ای ندارد. مکانیزم‌هایی در پشت این سامانه بر اساس پردازش هوشمند وجود دارد که تشخیص می‌دهد که این شماره آیا پیامک مزاحم ارسال کرده است یا خیر که در نهایت در صورت تایید ارسال پیامک تبلیغاتی، شماره مسدود می‌شود و شماره‌ها گزارش دهی می‌شود. وزارت ارتباطات می گوید امیدوار است تا نارضایتی مردم از پیامکهای تبلیغاتی را با این سامانه از بین ببرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.